Focus op personal branding
Medewerkers willen zich goed kunnen presenteren. Dat helpt om richting te geven aan hun loopbaan en een optimale fit tussen persoon en functie te realiseren. Daar heb jij als organisatie dus ook belang bij. Medewerkers die goed op hun plek zitten presteren immers beter en vallen minder vaak uit. Een goede presentatie draagt ook bij aan de mobiliteit van medewerkers en daarmee aan een gezonde door- en uitstroom van personeel.
Kies voor beweging
Wat is het?
Tijdens het traject Focus op personal branding leert de medewerker zich beter te profileren binnen de eigen organisatie of op de arbeidsmarkt. Samen met een loopbaanadviseur wordt focus aangebracht in wat de medewerker typeert, wat de belangrijkste talenten zijn en welke rollen en taken daarbij passen. Met personal branding zet de medewerker zichzelf neer als een merk en worden cv, brief of LinkedIn profiel versterkt.
Hoe werkt het?
Adviesgesprekken
Dit traject bestaat uit twee gesprekken met een ervaren loopbaanadviseur. In het eerste gesprek krijgt de medewerker uitleg over de verschillende stappen die worden doorlopen in het Focus loopbaanportaal om een ‘personal brand’ te formuleren. In het tweede gesprek krijgt de medewerker tips en adviezen om de ‘personal brand’ verder aan te scherpen en te verwerken in curriculum vitae, brief of LinkedIn profiel.
Loopbaanportaal
Tijdens en tot drie maanden na het traject krijgt de medewerker toegang tot het Focus loopbaanportaal. Via wetenschappelijk onderbouwde en gevalideerde vragenlijsten ontdekt de medewerker talenten, motivatie en wat werk voor hem of haar betekent. Ook vind je er opdrachten, inspirerende filmpjes, artikelen en informatie over de arbeidsmarkt. In deze digitale leeromgeving wordt het traject doorlopen met de bijbehorende modules. En de medewerker kan er te allen tijde vragen stellen aan de adviseur.
Waarom gaat dit traject de medewerker helpen?
We begeleiden de medewerker om het persoonlijke doel te bereiken. Daarbij leggen we de nadruk op het stimuleren van eigen regie door de medewerker.
Wat is het resultaat?
Na dit loopbaanadviestraject heeft de medewerker:
- inzicht in zichzelf en zijn of haar belangrijkste talenten
- scherp hoe zich geloofwaardig en onderscheidend te profileren
- concrete tools om zichzelf te presenteren: een helder cv, brief of LinkedIn-profiel.
Wat kost het?
De prijs van dit traject is € 345,- exclusief btw.
Hoelang duurt dit traject?
Dit traject duurt vier weken.
Ik kies dit traject voor een medewerker
Meld de medewerker dan direct aan. Nadat de aanmelding hebt gedaan ontvang je een e-mail bevestiging met daarin de vervolgstappen om dit traject in gang te zetten. Wij kijken er naar uit om deze medewerker te inspireren en ondersteunen en de gewenste doelstellingen te bereiken. Samen zorgen wij voor beweging werk. Heb je nog een vraag? Stel je vraag hier.
Meld je aan